Instalace a časté otázky

 Jak probíhá instalace odposlechu do telefonu?

Do telefonu uživatel nainstaluje speciální software, který běží skrytě na pozadí. Instalace je rychlá a jednoduchá a ve většině případů ji zvládne uživatel sám s pomocí našeho instalačního návodu. K instalaci není potřeba počítač. Pouze připojení k internetu a jakákoliv SIM karta (v telefonu poté může být jiná). S instalací rádi poradíme telefonicky nebo e-mailem i mimo pracovní dobu. Nabízíme také odbornou instalaci naším technikem.

Telefon je nutné mít během instalace fyzicky v ruce, software nelze instalovat na dálku bez přístupu k telefonu.

 Jak odposlech telefonu funguje?

Monitorovaný mobilní telefon shromažďuje všechny informace a následně je posílá přes internet (wifi nebo mobilní data, případně oba způsoby) na váš účet na zabezpečeném serveru. V případě, že není internetové připojení k dispozici, telefon všechna data ukládá a odesílá je zpětně. O žádné informace nepřijdete.

 Jak se k získaným informacím dostanu?

Pomocí přihlašovacích údajů se přihlásíte k vašemu účtu, kde jsou veškerá vaše data přehledně uložená a roztříděná podle kategorií (zprávy, telefonní hovory, média, poloha apod.). Systém je řešený jako webová aplikace, je tedy přístupný přes běžný internetový prohlížeč z jakéhokoliv zařízení - počítač, tablet, telefon. K dispozici je také mobilní aplikace pro Android / iOS.

Jak funguje odposlech telefonu SpyTel

 Je nutný root telefonu s OS Android?

Pro většinu funkcí není root potřeba. Bez rootu (velmi jednoduchá instalace) běží všechny funkce včetně nahrávání telefonních hovorů a okolí. Nefunguje pouze záznam sociálních sítí (Facebook, What's App, Skype apod.), záznam e-mailů a odposlech hovorů a okolí v reálném čase.

V případě, že je nutné provést root telefonu (využití všech funkcí), doporučujeme využít odbornou instalaci od nás.

 Nemůže uživatel odposlech v telefonu odhalit?

Správně nainstalovaná aplikace SpyTel je v telefonu zcela skrytá, neodhalí ji ani pokročilý uživatel nebo servisní technik. Veškerá komunikace se serverem probíhá zcela skrytě a nenápadně tak, aby uživatel nic nezaznamenal. Aplikace běží na pozadí a nijak nezpomaluje operační systém ani nesnižuje výdrž baterie.

 Je odposlech telefonu legální?

Odposlech mobilního telefonu je určen výhradně pro dohled nad vlastními dětmi nebo svěřenými osobami. V mnoha případech je však využíván i k jiným osobním či obchodním účelům. Takovými případy mohou být například prevence nebo odhalení partnerské nevěry, zjištění způsobu chování zaměstnanců při nakládání s firemním majetkem a know-how, odhalení krádeží, úplatků, úniku důvěrných podnikových informací, chování konkurence apod.

 V čem se lišíme od jiných řešení?

Oproti běžným programům náš software nabízí:

  • kompletně skrytou integraci do telefonu
  • dálkové bezplatné aktualizace
  • nastavení na dálku - web / SMS
  • samoinstalační balíček
  • přenositelnost na jiný telefon
  • šifrování dat a HTTPS server
  • kvalitní telefonickou technickou podporu
  • vlastní webový portál s přehlednými návody a technickou podporou

Nevýhodou levných řešení je jejich nedostatečná podpora ze strany vývojářů, kteří pochopitelně nemají dostatečné finanční prostředky a z toho vyplývající lidské zdroje, aby mohly produktu věnovat potřebné množství času. To se poté odráží nejen v nízké spolehlivosti takovýchto řešení, ale především v nedostatečném zabezpečení proti odhalení. Aplikace lze většinou bez větší námahy v telefonu dohledat. Míra rizika, kterou je klient ochotný nést pak závisí na jeho rozhodnutí. V případech, kdy je zjištění informací z mobilního telefonu klíčové a kdy nelze odhalení a zkompromitování riskovat, doporučujeme využít propracované řešení, kterému je věnováno dostatečné vývojářské úsilí.

 Proč jsou dálkové aktualizace důležité?

Chatovací aplikace jako Facebook, Facebook messenger, Skype, Viber, What’s App apod. jsou velmi často aktualizovány jejich vývojáři a je nutné, aby se i odposlechový software uměl těmto změnám přizpůsobovat. V opačném případě se stane, že budete moci monitorovat tyto komunikátory jen krátkou dobu po instalaci. Naše řešení SpyTel toto umožňuje.

 Hrozí smazání odposlechu při opravě v servise?

Máme zkušenost, že pokud se opravuje hardwarová součást jako sklo, klávesnice, konektor apod., nebezpečí nehrozí. Pokud by se jednalo o softwarovou závadu telefonu,v takovém případě se může stát, že servis provede buď obnovu do továrního nastavení nebo přehraje celý firmware telefonu. Poté dojde ke smazání všech dat včetně odposlechové aplikace. Po provedení obnovy do továrního nastavení je bohužel aplikace nefunkční. Zatím neexistuje u žádného řešení na trhu pro odposlech telefonu opatření, jak tomuto zamezit.

 Nevybíjí se baterie telefonu rychleji?

Aplikace SpyTel je navržena a optimalizována tak, aby byly její nároky na systémové prostředky telefonu minimální a tudíž se její běh na celkové výdrži telefonu téměř neprojevil. Uživatel by tak neměl rozdíl zaznamenat.