Reklamace a vrácení

Jak můžu reklamovat zboží

Pokud se na zařízení vyskytne neočekávaná situace, můžete nám ho v jeho záruční době reklamovat .

Nejprve ještě vyzkoušejte tyto kroky:

  • přečtěte si manuál a postupujte přesně podle pokynů k obsluze
  • nabijte zařízení, vyzkoušejte ještě jiný kabel / nabíječku / počítač
  • aktualizujte obslužnou aplikaci / firmware v zařízení
  • uveďte zařízení do továrního nastavení a nastavte ho znovu
  • kontaktujte naši technickou podporu

Po domluvě s techniky nám pak zařízení pošlete společně s dokladem o koupi, popisem závady a kontaktem na vás na adresu:

Butta Trade s.r.o. - Obchod TopSpy.cz
Pod turnovskou tratí 170/3
Praha 9 Hloubětín, 198 00
Telefon: +420 604 492 766
E-mail: podpora@topspy.cz


Jak můžu vrátit zboží do 14 dnů

Odstoupit od kupní smlouvy můžete do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu. Pokud můžete, pošlete odstoupení od kupní smlouvy s číslem účtu e-mailem na topspy@topspy.cz. Vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy ZDE.

Adresa pro doručení vráceného zboží:

Butta Trade s.r.o. - Obchod TopSpy.cz
Pod Turnovskou tratí 170/3
198 00 Praha 9 Hloubětín
Telefon: +420 705 988 886
Mail: topspy@topspy.cz

Pokud je součástí zboží paměťová karta nebo vnitřní paměť, smažte bezpečným způsobem všechna data. Pokud máte zařízení přidané v aplikaci k vašemu účtu, odeberte ho. Pokud jste využívali cloudové služby aplikace, smažte z cloudu všechny záznamy. Zařízení pak uveďte do továrního nastavení.

Jakmile zboží přijde, zkontrolujeme jeho stav. Pro vrácení plné částky musí být bez známek používání - nepoškozený obal, kompletní obsah, bez oděrek, špíny, apod. Pokud bylo zboží používáno, můžeme Vám vyplatit pouze část jeho ceny, protože ho již nemůžeme prodat jako nové. V případě použitého zboží vyplácíme zpravidla 50% z jeho původní ceny. Takový produkt pak vyžijeme pro servis na náhradní díly.

Peníze zpět odesíláme na účet většinou mnohem dříve, než je zákonná lhůta 14 dní.

Které zboží nejde vrátit

  • produkty vyrobené na míru
  • software a již běžící licence
  • silně poškozené zboží
  • produkty, které z hygienických důvodů není možné znovu použít

Pokud zboží zakoupíte osobně na prodejně, kde je vám předvedeno, není možné odstoupit od kupní smlouvy. Pokud je produkt jako nový, v takovém případě můžeme umožnit výměnu za zboží jiné stejné hodnoty nebo s doplatkem (posuzujeme individuálně).